dijous, 25 de novembre del 2010

L'amor, un nou poemari



Estimats amics i amigues, coneguts i conegudes, visitants de tot arreu, germans i germanes, per la carn, en la paraula:

Us deixe el meu regal de Nadal d'enguany penjat a l'esquerra d'aquest blog (piqueu sobre la imatge i començarà la descàrrega en format digital).

L'any passat fou una selecció de La solitud de les milotxes. Ara he volgut fer-vos aquest present perquè aneu preparant-vos per a les festes no tan llunyanes.
Aquest darrer poemari ha estat possible gràcies a les porcions petites d'amor que m'han regalat durant temps i temps moltes persones. És per això que L'amor no pot ser comprat i, sí, únicament un regal, tal com han fet amb mi.

Chelo m'ha fet l'enquadernació gratuïtament per tal de dur-la al Registre aquest matí a Castelló.
Jordi reduí portada i llibre; lluità perquè l'impressora obeïra.
Tica les imprimí, ahir, al meu lloc de treball, car se m'havia espatllat justament la meua impressora.
Lluís l'amic i informàtic de PC Coste a La Vall d'Uixó, em farà un contador per saber el nombre de descàrregues del llibre (parlem en futur, però tot arribarà).
Marisol llegia els poemes i observava el creixement i gestació de la criatura.
Patri m'envià cartes a Califòrnia que no mai foren contestades; les seues lletres duien bocins d'amor i sé que onejaren lliures sobre oceans, carrers i persones anònimes. Mai no es perd l'amor, amic.
Josep Manuel em féu vuit o més dibuixos de portades; invisible, jo el mirava mentre manipulava línies i colors a la distància justa d'un batec.
La dona dels núvols em regalà temps, silenci i il·lusió per escriure. Li semblà meravellós des del primer moment que l'amor fóra regalat.
Fernando, Rovira, Paco de la Rubia, Miquel i altres companys del treball m'escoltaren alguna lectura en traure-la de l'obrador.
Pere, Lali, Isabel, els amics i amigues de El penjoll bloguers i blogueres esperaren i guardaren el silenci fins ací; ja podeu acaronar els poemes; vosaltres m'heu regalat paciència.
I Josep m'encoratjà per publicar-lo a la xarxa. Rebé molts correus amb esmenes i proposà lletres, espais, aplicà botons i dibuixos; acceptà revisions i tingué el somriure a la vora dels dits; i com sempre, cabassos de llum per a mi.

És per això que L'amor és ací, per a tots vosaltres amics, a un mes just de Nadal. Tant de bo aquesta data i el sentiment de companyonia i l'esperit de compartir esperonara cada paraula nostra, la lluita quotidiana en la recerca de la justícia i també els nostres somnis.

Això sí, tingueu una mica de paciència a l'hora de baixar-vos els 5.6 Mb de fitxer d'aquest llibre digital, per altra banda interactiu. Crec que el podreu llegir a l'Ipod, l'Iphone, l'Ipad (amb el programa Stanza), els vostres telèfons mòbils, els lectors de llibres digitals i els vostres ordinadors.

Moltes gràcies i podeu opinar.


Josep Lluís Abad i Bueno Imprimir

18 comentaris:

novesflors ha dit...

Moltes gràcies. Un bon regal de Nadal (molt anticipat). El llegiré sense pressa però amb molt de gust.

Príncep de les milotxes ha dit...

Ets massa matinera novesflors, Moltes gràcies.

Refel ha dit...

Quina gran idea Príncep! moltes gràcies pel regal!

Calpurni ha dit...

Gràcies per aquest regal quasi personalitzat. El llegiré atentament.
Salut.

Salvador Macip ha dit...

Un regal de Nadal molt maco. L'he fullejat i té molt bon aspecte. Molt encertat això d'acompanyar alguns poemes amb música.

Príncep de les milotxes ha dit...

Refel, l'Olímpia serà una bona crítica, t'ho assegure. Fes-li l'ullet a la Peguie, també.

Calpurni, a la teua disposició i ànim... La batalla de les llettres ha de ser sempre amb el cor, però sense embrutar-nos les mans de sang. Tu ja m'entens.

Salvador, quasi, quasi ets lo nostre Sinyó... T'assabentes de tot el que passa per aquests indrets.
Una abraçada, amic virtual i real.

Wanderlust ha dit...

Mare meua Príncep, quin regal, moltes gràcies, quan puga me'l baixe.
Ooooh l'amor.....
M'ha encantat això de "la dona dels núvols em regalà temps", quina meravella, de dona, clar.

Francesc Mompó ha dit...

Molt agraït, Príncep. El llegírem amb tota l estima i de segur que amb fruïció.
Les lletres tenen aquestes sorpreses: són capaces de fer-se aire a l'espera que algú les faça imatge.
Una abraçada
Salut i Terra

zel ha dit...

Ets un sol, un regal de Nadal, quan ningú pensa a regalar, només a prendre...

Un petonàs!

Príncep de les milotxes ha dit...

A manar Wanderlust i Zel.
Abraçades.

Maritxé ha dit...

Gràcies pastiset d'en casa la mare...
Som privilegiats de saber del qué parles...a la casa dels nostres somnis d'infantessa n'hiá un bon cabás d'eixe AMOR que tu parles i es la raó d'esser en els nostres viures!!!

Unknown ha dit...

Gràcies pel regal, príncep, ja el tinc baixadet a l'ordinador...

ROSAMARI ha dit...

GRÀCIES, PEPE, PEL TEU REGAL.UN BES.

Príncep de les milotxes ha dit...

Molt amable Rosa Mari.

Salvador Macip ha dit...

No parlo molt però sempre miro! ;-) He recomanat el teu llibre avui al meu blog.

Salvador Macip ha dit...

No parlo molt però sempre miro! ;-) He recomanat el teu llibre avui al meu blog.

Príncep de les milotxes ha dit...

Hom planta, rega, poda i replega la generositat, amabilitat i la crítica constructiva dels altres.

Gràcies per regalar-me tots bocinets del vostre amor.

Unknown ha dit...

Moltes gràcies, Príncep! Ara mateix me'l descarrego.