dijous, 13 de gener del 2022

REGISTRE DE LA PROPIETAT INTEL·LECTUAL, CASTELLÓ.


A les 6:50 em vibra el rellotge a la monyica esquerra. 

M'aixeque i ja tinc l'avena i les torrades de pa amb llavors cuites a casa enllestides. Ara em desdejune la melmelada de figues de secà feta aquest estiu. 

La documentació impresa i preparada (0,80 €), la còpia a color del meu llibre (9'38 €) i les tases per inscriure'l al Registre (11,83 €), a banda del 6 mesos per somiar-lo en paraules. Les feines casolanes en primer lloc: pèls de Jana al recollidor, pols dels mobles, làmpares i porcellanes. El poal i la fregona obren camí a la setena simfonia de Bruckner: el cel no s'entafora de l'hivern al carrer. El menjar ja resta a mig fer als perols... Finalitze amb l'endreç de l'habitatge.

Enfilem el camí cap al cotxe i, aquest, com un autòmat insomne em duu a l'Avinguda del mar. He trepitjat per 8 vegades la mateixa ruta a peu; de la Càmera de comerç fins l'edifici de Conselleria. M'ature al semàfor on vaig escriure la Carta a Irina, 29. Recorde cada mot escrit al pas dels meus ulls per aquells indrets, les olors i el gris dels núvols.

És aquest, Flors d'aniversari, el vuitè llibre registrat i gratuïtament obert a tothom. Apuge les escales fins el tercer pis i m'espera el somriure de la coneguda i funcionària vallera. Xarrem, omple les caselles i repassem si tot és correcte per tal d'introduir-ho a l'ordinador.

Agraïsc a la família i a la vida la possibilitat d'escriure-vos. Ara el llibre és al vostre abast:

https://drive.google.com/file/d/19wsywANZoKiyn6hOcfO3CizOy0zezUIg/view?usp=sharing

Per si de cas, una segona opció:

https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZUji3XZsv9EhpgODcpqAKvJ0SEqA0FpHHHy

Josep Lluís Abad i Bueno Imprimir