divendres, 22 de setembre del 2023

Matines, Laudes, Àngelus Borja, Vespres i Completes

Borja Sempere, Espanya a la venda, a la venda, repetisc a la venda? 
Borja, Borja, Borja. 

Deú meu, Senyor totpoderós i magnànim, tu que estàs al costat dels oprimits, no ens abandones davant els opressors!

Borja, de veres? Espanya a la venda, seriosament a la venda?

I digues-me, si la venen i, per tant, la compren, restarà en mans alienes i esdevindrà propietat privada?

I tu Borja, Borja, no m'ho puc creure, Borjita, digues on viuràs, on menjaràs, on treballaràs, a l'estranger Borja?
Borja, Borja, si us plau, Borja i si plou sí o refa sol, en quina escala musical ens cantaràs, en una espanyola o estrangera?

Borja, Borja, Borja espera no parles més i escolta i jo on viuré? I la meua llar de qui serà? On guardaré la meua bicicleta o potser, també la bicicleta i les rodes, les càmares, la bomba d'inflar, tot això serà encara meu o estarà venut?

I si Espanya està venuda en quin karaoke cantarà i actuarà el tenor Feijóóó oh, oh, oh?

Borja, Borja, aquesta nit no podré dormir. Igual em gite a Espanya i demà en aixecar-me del llit no sé quin país ens haurà colonitzat.

Borja, Borja, un jubilat com jo, després de cotitzar i nodrir el país d'Espanya durant tota la meua vida laboral i amb quasi nul·les baixes per malaltia, tu creus que em podreu retornar tota la riquesa per mi generada si ja no és el meu país?

Borja, Borjita, Borja i amb tanta revolució a què voleu arribar diumenge-Termidor-Thermomix l'amnistia serà amnistuya o amnismia?

Déu meu, a tu m'encomane, sigues misericordiós amb un pobre pecador com jo! 

Déu meu amb tanta imbecil·litat manifestada podrem fer endavant aquest país guiat per feriants de pa i calbot?

Déu meu, absol-me tots els pecats, amén!