divendres, 25 de desembre del 2009

El regals meus de Nadal


Joan m'ha dut dos quilograms de llimes.
Josep Maria cinc quilograms de nous.
Montserrat una caixa gran de bombons Lindt.
Micaela una safata de pastissets de moniato.
I, de la biblioteca municipal, sis llibres:

- Cuarenta y nueve poemas, Rainer Maria Rilke, traducció d'Antonio Pau.
- L'odi, Josep Ballester, fa llunes em preocupava: i si tancara el seu cicle poètic? L'he volgut refrescar.
- Tard o d'hora, Marc Granell.
- El collar de la coloma, Ibn Hazm de Córdoba, edicions del Bullent, treball d'Antoni Martínez de Xàtiva.
- Poemes, Friedrich Hölderlin.
- Aixàtiva, Aixàtiva, Elies Barberà, trencaclosques d'una infantesa...
tots ells de franc.

Ep, se m'oblidava! I el meu passeig diari amb Jana per replegar una bossa de pinyes per encendre la llar.

De les novetats del món mundial del Sistema Solar de la Via Làctia de la literatura catalana, me les regalaran o Déu provirà?

Tot açò regat amb una bona música i millor encara companyia..

Què us semblen els meus regals?

Agrair la fotografia a Mukumbura.

Josep Lluís Abad i Bueno

Imprimir

5 comentaris:

Olga Gargallo ha dit...

Em semblen entranyables. Trobe que a la comanda nadalenca, podries incloure Aloma per al Guillem.

Príncep de les milotxes ha dit...

La biblioteca municipal de La Vilavella ens l'ha proporcionada...
I els teus?

Clidice ha dit...

em semblen uns regals excel·lents :) m'has fet pensar que m'estic quedant sense pinyes :) hi hauré d'anar, encara que sense cap Jana :)

Olga Xirinacs ha dit...

Llegir a la vora del foc menjant pastissets... Un sibaritisme que ni a Dubai.

I la pinya com a símbol riquíssim d'interpretacions.

miquel ha dit...

Bon Nadal, Joep Lluís!