dimecres, 23 de desembre del 2009

Visca, visca, no m'ha tocat!


Amics i amigues lectors/res estic molt pagat, massa content: tire coets perquè no m'ha tocat la loteria. Que se m'ompli la boca de tanta sort i felicitat!

Ara ja no hauré de patir més, podré dormir d'un cop fins la matinada, no vindran a eixugar-me els llavis els banquers saberuts, sense pols i, de vegades, aprofitats.

Visca, visca, estic content: m'he assabentat que els senyors i les senyores diputats ja no tindran bossa de Nadal!

Òndia, si fins ara se l'han feta, collons, m'hauran estafat tots aquests anys?

Visca, visca, sóc feliç i encara respire: puc dir-vos que malgrat les pluges tinc jornal!

Ostres, estic de mala gaita!
No sé que passa en aquest país: si no t'interessa el futbol de veritat, et miren de gairó: el futbol i la independència són una i quasi la mateixa falla: el foc el pose jo.
Que es divertisca tothom!

I per fotre'm una mica més la meua joia, fa un dia que sé què cobra un tal Gasol: una vergonya per a qualsevol aturat o treballador.

Dels futbolistes, no cal ni parlar-ne, car són sants de la mEuA dEvOcIó.

Que el Nadal, amb el seu després i l'abans, ens talle a tots amb el mateix patró.

Visca, visca, però què dic?

Destorbat, més que pirat!

Agrair la fotografia a swisscan.

Josep Lluís Abad i Bueno

Imprimir

5 comentaris:

Clidice ha dit...

visca doncs! sempre és un descans no haver de contractar advocats i comptables i haver-los de vigilar perquè no et robin, i estar patint tot el dia. :)

Unknown ha dit...

Visca també...
Dius grans veritats príncep.
Els guanys de segons quins esportistes és una vergonya. Ja no diguem els de Formula 1, una obscenitat.

Príncep de les milotxes ha dit...

Amb vosaltres me'n vaig a la fi del món...
Quina sort la meua en sentir-me tan ben acompanyat!

Olga Xirinacs ha dit...

Tota comparació és odiosa perquè ens fa mal a nosaltres i ells es queden tan frescos.

Només tenim el trist consol de fer-los ninotets de vudú i clavar-los una bona acupuntura al lloc que més piqui. Potser resulta.

Príncep de les milotxes ha dit...

No sigues MALVADA Olga; per més que t'entrenes no ho aconseguiràs...
Besets, bon Nadal i grapats de llum i salut per a tu i tots els teus...
Enyore Tarragona, l'altra meua casa.