dilluns, 13 d’octubre del 2008

Amy Winehouse...


Escolteu la seua veu i mireu el reproductor d'aquesta pàgina.

Esperit indomable, musa de les cavernes, destrucció creativa?

Iconoclasta?

Flirtejar amb la mort per tal d'assaborir millor les espurnes de la vida, una contradicció?

Què en podríem dir d'aquesta showgirl?

Una cançó titulada "El senyor Jones i jo"...

Té un do en la modulació de la veu.

Suggerències....

Per quins llocs viatgeu?

Deixeu-ho per escrit als comentaris...
(Heu de picar sobre l'opció Anònim, escriure les lletres que surten i després picar sobre Publiqueu el vostre comentari). Els qui siguen sabuts que boten aquest rengló.

Us faig unes radiografies del cor?

Que tingueu molt bon dia amics i amigues.

3 comentaris:

Príncep de les milotxes ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Príncep de les milotxes ha dit...

Deixeu-me tranquil·la...! Jo tan sols vull cantar, trobar la connexió perfecta i total amb vosaltres que m'escolteu. Arrape dels vostres cors una mica d'amor i fe. Si us plau compartiu-la amb mi. Aquesta és la meua illa de felicitat. Vull defugir els vampirs que em desfan la medul·la, però no em deixen respirar. No vull diners, ni fama, ni glòria.
Desitge l'escalfor de les vostres mans al meu cor.
Tan sols això és el que em suggereix aquesta música:
No fer llenya de l'arbre caigut,
creure en l'altre gratuïtament,
estimar la seua veu perquè és màgia per a la ment.

Unknown ha dit...

A mi m'encanta l'Amy!L'utilitzo moltíssim per les meves classes de dansa, té una veu...preciosa. Ella en sí...ehem, però m'interessa més la seva música, tot i que diuen que a causa de les seves addiccions no l'hi volen renovar contracte. Una pena...