divendres, 7 de gener del 2011

Estats, pirates i botins.


Com diu l'amic Josep Porcar d'on he agafat la informació -i m'agradaria que qualsevol que pogués veure-la i escoltar-la- la llegira i la mirara, em faig eco de les paraules d'una de les ments més lúcides, clares i que posa els punts sobre les "is" el Professor Arcadi Oliveres.

Cal informar-se bé, per exigir mesures autèntiques de Justícia i no aquestes almoines que donen els Estats a les poblacions oprimides i explotadas amb el consentiment dels grups de pressió. Aquests Estats no representen la Veritat , ni la honestedat. Són vampirs al millor postor.

Correu la veu, que un altre món és possible.



Josep Lluís Abad i Bueno Imprimir

2 comentaris:

zel ha dit...

primer de tot, bons poemes amb el nou any...segon, vaig a mirar el video!

Abraçades!

Sandra D.Roig ha dit...

Jo faig com zel, ara aniré a mirar el video, però acabo de recordar que volia passar-te l'enllaç de la pàgina del IPOD del Papallones i no havia fet efectiva la intenció.
http://www.mixpod.com/

Enhorabona pels poemes!
et vaig llegint, una abraçada.